BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
PRODID:-//Jymy Salibandy | edustus - ECPv5.10.0//NONSGML v1.0//EN
CALSCALE:GREGORIAN
METHOD:PUBLISH
X-WR-CALNAME:Jymy Salibandy | edustus
X-ORIGINAL-URL:https://jymysalibandy.fi
X-WR-CALDESC:Tapahtumat Jymy Salibandy | edustus
BEGIN:VTIMEZONE
TZID:Europe/Helsinki
BEGIN:DAYLIGHT
TZOFFSETFROM:+0200
TZOFFSETTO:+0300
TZNAME:EEST
DTSTART:20200329T010000
END:DAYLIGHT
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0300
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:EET
DTSTART:20201025T010000
END:STANDARD
END:VTIMEZONE
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Helsinki:20200310T183000
DTEND;TZID=Europe/Helsinki:20200310T183000
DTSTAMP:20260627T115318
CREATED:20180827T111256Z
LAST-MODIFIED:20200309T074251Z
UID:3016-1583865000-1583865000@jymysalibandy.fi
SUMMARY:Nurmon Jymy - M-Team
DESCRIPTION:Ratkaiseva 3.puolivälierä tiistaina Nurmohallilla!\n\nSunnuntaina nähtiin varsinainen trilleri 2.puolivälieräottelussa Helsingissä. M-Team tasoitti tasaisen ja vähämaalisen pelin ajassa 59:58 ja vei pelin jatkoajalle. Jatkoajalla Jymyn sankariksi nousi puolustaja Miko Saarela\, joka laukoi Joona Kukon upeasta syötöstä ottelusarjan tasoihin. \nNäin ollen ratkaiseva 3.puolivälieräottelu pelataan tiistaina Nurmohallilla ja nyt tarvitaan kaikkien tuki ja kannustus\, että Jymy jatkaa matkaansa Divarin välieriin! Lauantaina oli jo upeasti yli 400 katsojaa Nurmohallilla\, mutta tiistaina pistetään vielä paremmaksi\, tervetuloa Nurmohallille! \nNurmon Jymy – M-Team\nTi 10.3.2020 klo 18:30\, Nurmohalli\nOtteluisäntä:\nM-Teamin kotisivut \nJymyn päävalmentaja Jarmo Eteläahon mukaan Jymyllä on edelleen varaa pikkuisen parentaa peliään.\n”Parannettiin peliämme selkeästi toiseen peliin varsinkin meidän pelin pikkuasioiden suhteen. Varaa on parantaa edelleen paljon ja uskon\, että näin huomenna myös tapahtuu. Saatiin eilisestä paljon uskoa tulevaan.” \nPLAYOFFS 2020 – OTTELUN JÄRJESTELYISTÄ!!! \nTiistaina kun tulet paikalle\, niin kaino pyyntö on tasaraha. Lipunmyynti nopeutuu paljon ja saadaan kaikki ajoissa sisään. Korttimaksukin on tietysti käytössä. Tule ajoissa\, jos mahdollista. Näin saamme porrastettua ruuhkaa lipunmyynnissä. \nNurmohallin parkkipaikka on rajallinen\, joten kannattaa miettiä autoa koulukeskuksen pihaan\, josta pari sataa metriä kävelyä. \nKiitos ymmärryksestä ja yhteistyöstä\, tehdään yhdessä hieno tapahtuma! \nLiput otteluun:\nAikuiset & yli 12v. 12\,- | Opiskelijat\, eläkeläiset\, varusmiehet ja 8-12-vuotiaat 8\,- | Kausikortilla ja S-etukortilla -2€ alennus aikuisten lipusta | Alle 7v. ilmaiseksi | Perhelippu sis. 2 kpl aikuinen ja 2 kpl alle 12v. lasta 25€ | Maksuvälineenä käy käteinen ja pankkikortti. \nSeuran juniorit pelipaita päällä ilmaiseksi.\nKausikortit ja vapaaliput eivät käy pudotuspeleissä. \nTervetuloa pudotuspelien tunnelmaan Nurmohallille! \n\n\n 
URL:https://jymysalibandy.fi/ottelu/nurmon-jymy-m-team/
LOCATION:Nurmohalli\, Länsitie 30\, Seinäjoki\, 60550\, Suomi
CATEGORIES:Ottelut
ORGANIZER;CN="Jymy%20Salibandy":MAILTO:edustus@jymysalibandy.fi
END:VEVENT
END:VCALENDAR